reci Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Ben de yaşımı 16 yaparak başvurdum. Ayrıca şunu belirteyim ki hepiniz oyun açıldığında çıkmayacaksınız. Kiminiz 3, kiminiz 5 yıl sonra çıkacaksınız oyunda. Ayrıca her açılan oyunda farklı özellik ve mevkide olacaksınız. ya ben biliorum sistemi...herkes altyapıdan çıkamıo bide çok büyük şans işi...ama unreal players ı seçin ilk baştaçıkosunuz...ama tanıdık futbolcu we teknik direktör warla yok arası
leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare kesin bi tarih yok yani 2 mesaj yukarı bakarsan gorursun kesin tarihi.
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare kesin bi tarih yok yani 2 mesaj yukarı bakarsan gorursun kesin tarihi. sna mı sorduk atlama öyle her şeye
leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare kesin bi tarih yok yani 2 mesaj yukarı bakarsan gorursun kesin tarihi. sna mı sorduk atlama öyle her şeye Kime yazdın ya bir forumda soru soruyorsan herkese soruyorsundur.Biraz konuya bak da soru sor sen atlama.
leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare konuşma sana mı sorcam naptımı Haklısın konudaki yazıları okumadan(ya da okuyup anlamadan)soru soranlara cevap vermek cok yersiz.
mamo Hop birader biraz yavas ol bura dingonun ahiri deyil öyle her kese laf atip tutmayla olmaz bu isler, yazacaksan adam akili yaz bizde seni sevelim sayalim...