theboy Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Ben de yaşımı 16 yaparak başvurdum. Ayrıca şunu belirteyim ki hepiniz oyun açıldığında çıkmayacaksınız. Kiminiz 3, kiminiz 5 yıl sonra çıkacaksınız oyunda. Ayrıca her açılan oyunda farklı özellik ve mevkide olacaksınız. saol dostum bilgi için...
Ozzy_AFR Congratulations Ozan! Your entry into the Football Manager 2007 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) :cool: :cool:
theboy Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM Congratulations Ozan! Your entry into the Football Manager 2007 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) :cool: :cool: ewet tebrkler sende fm 2007 desin :)
Venom Arkadaşlar o merak sadece başvurunuzun kabul edildiğidir. Daha fotoğraflar uygun şekle getirilecek ve çekiliş yapılacak. Hemen heveslenmeyin:)
theboy Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Arkadaşlar o merak sadece başvurunuzun kabul edildiğidir. Daha fotoğraflar uygun şekle getirilecek ve çekiliş yapılacak. Hemen heveslenmeyin:) :( hadi yaaa gerçektn mii :( tüh bee sevnmştmm :(
mert_2672 Congratulations Your entry into the Football Manager 2007 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) şimdi bn de mi fm 2007 de olcam
Venom Ya arkadaşlar, daha sonuçlar açıklanmadı. Belirttiğim tarihte açıklanacak. Sadece başvurunuz kabul edildi, yolladığınız resim düzenlendikten sonra kura çekilecek.
erenb1907 ya arkadaşlar ben ilk başvurumda takımımı değiştirmeyi unuttum onayladım mailde geldi.ondan sonra bi mail daha mı geliyor alındığıma dair ? bu olayı nasıl düzeltebilirim
sswift4 Muhtemelen oyuna direk aktarılmayacağız, Seçtiğimiz takımın alt yapısına sonradan yükselen oyuncular olabiliriz. Eğer böyle ise size önerim gençlerbirliği gibi pek fazla rağbet görmeyecek ama kaliteli bir takımı seçmeneniz, çünkü 3büyükleri ve bursaspor gibi süper ligde tek takımı olan şehirlerin kluplerini seçmeniz iyi olmaz. Bunlara fazla rağbet görülecektir. Ama ben tuttuğum takımda olmayacaksam hiç olmayayım derseniz siz bilirisiniz.
MoonLord Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492 ya bunun için resim şart mı yaw yani zaten onu istiyorlar yoksa isim atmakta ne var