..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: fifamen tabiki önem verirler arkadaşlar ve bence çok büyük ihtimalle 4 büyükler dışındaki takımlardan bazı oyuncularımızın faceleri yapılır. Mesela gökhan unal çünkü bu olay takım yapmak gibi değildir. Burada bir lig yapılıyor ve bu tip konulara kesin önem verir ea sports diye düşünüyorum arkadaşar anlatamıyoruz galiba isterse tsl dünyanın en iyi ligi olsun biz orjinal oyun almazsak tsl yi KOY-MAZ-LAR. örnek olarak kore ligi çok iyi bir lig mi ki oyuna o kadar özene bezene koyuyorlar???sorarım sizlere:mad:
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP Sükrü Saracoğlu , İnönü falan fazla uçmayalım arkadaşlar. Yine oyunda sadece Atatürk Olimpiyat Stadı olacaktır bence hani belki Saracoğlu olur ama İnönü asla :P Asıl İnönüyü yaparlar:D Deniz manzaralı düşünsenize:D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: PeShAyAt Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP Sükrü Saracoğlu , İnönü falan fazla uçmayalım arkadaşlar. Yine oyunda sadece Atatürk Olimpiyat Stadı olacaktır bence hani belki Saracoğlu olur ama İnönü asla :P Asıl İnönüyü yaparlar:D Deniz manzaralı düşünsenize:D ehehehehhe:rolleyes:
The Patriot **Ne alaka ya Saraçoğlu olur belki niye çünkü 2008 UEFA Kupası finalinin oynanacağı aday stadlardan biri ve en güçlüsü.İnönü de neymiş ?**
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Ne alaka ya Saraçoğlu olur belki niye çünkü 2008 UEFA Kupası finalinin oynanacağı aday stadlardan biri ve en güçlüsü.İnönü de neymiş ? canım arkadaş espri yapmış,ciddi ciddi söylememiş ki,neyse bu konuyu geçelim
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: fifamen bir fifa oyununun çıkması için ilk defa bu kadar sabırsızlanıyorum valla ya ben de yerimde duramıom eskiden hiç heycanlamnmazdım ne de olsa çıkcak die ama bu sefer başka :D
CIM_BOM_BOM_1989 benim istegim ligi iyi arastirsinlar yani sadece yapmis olalim diye yapmasinlar...yani simdi bi mehmet topuz senci ve bi johnson beyaz olmasin ve gücleri iyi arastirsinlar...3 büyüklerin stadlari olur insallah ve pankartlar felan...face fazla yapmazlar herhalde...tezahuratlar olsun ve formalar orjinal olsun simdilik yeter
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: fifamen bir fifa oyununun çıkması için ilk defa bu kadar sabırsızlanıyorum aynen valla:)
FifaMen röportajdaki abimizin söylediklerine göre her şey detaylı olacak ama güvenemiyorum ki. Birde adamlar biz 0 dan yeni oynanış motoru yaptık diyorlar. Ben çok umutluyum o yüzden
phatuphatu bence atatürk - saraçoğlu stadları oyuna eklenir nuri-halil-ümit karan-necati-alex-fatih tekke faceleri olur inşallah gsl bi TSL olur dilerim benim fikirlerimden daha gsl şeyler olur
FifaMen tsl olsun da bir hayırlısıyla...zaten adam gibi face yapmazlarsa biz yaparız,soccercenter ailesi yapar... tsl olsun diyorum yanlızca... eski beklentilerim biraz söndü... ea sports umarım resmi bir açıklama yapar. Çıldırmak üzereyim... Allah benim gibi halde bulunan arkadaşlarımıza yardım etsin
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk her fifa 07 konusuna bu resmi koymuşsun:D +1 hehehehehe :D:D:D:D:D
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: fifamen tsl olsun da bir hayırlısıyla...zaten adam gibi face yapmazlarsa biz yaparız,soccercenter ailesi yapar... tsl olsun diyorum yanlızca... eski beklentilerim biraz söndü... ea sports umarım resmi bir açıklama yapar. Çıldırmak üzereyim... Allah benim gibi halde bulunan arkadaşlarımıza yardım etsin SAOL :( Pfff
rainman_1907_ Arkadaşlar FIFA07'nin sayfasındaki fikirleriniz çok güzel, adam girince gururlanıyor, en çok mesaj yazılan konulardan biride bizimki iyi iş çıkarıyorsunuz.Peki sizce bu fikirleri kabul ederlermi hala sesimizi duyan yok :( :( :( :( :(
Galatasaray_Sk Orjinal Mesajı Yazan: fifamen röportajdaki abimizin söylediklerine göre her şey detaylı olacak ama güvenemiyorum ki. Birde adamlar biz 0 dan yeni oynanış motoru yaptık diyorlar. Ben çok umutluyum o yüzden her sene 0'dan yapıyorlar :)