Evet arkadaşlar,oyunun çıkmasına artık gün sayıyoruz. Bende,hepiniz gibi fifa 07 de tr liginden çok şey bekliyorum. Sizinde fikir ve düşüncelerinizi almak istedim. Hem bu sayede oyun çıktıktan sonra hazırlayacağımız patchler konusunda fikir birliğine varış oluruz. Temennim;umarım bize patch hazırlatmazsın EA SPORTS:)
Önce 4 büyüklerden başlayalım diyorum
Fenerbahce:
Appiahın saçı kesilecek:)
Tezahurat eklensin en azından 1 tane
Pankartlar yine olsun
Bazı oyuncularımızın özellikleri biraz gerçekci yapılsın istiyoruz artık.
1-2 tane daha face eklense güzel olur
Şükrü Saraçoğlu.....
Can Arat,Olcan
Galatasaray:
Pankart ve tezahuratı mutlaka olmalı
Futbolcuların yaşına biraz daha dikkat edilmeli
Gelecek vaad eden Carrusca iyi yapılmalı
Özgürcan...
Beşiktaş:
Delgado nun isminin söylenmesi veya face inin yapılması çok iyi olur
Nobre biraz daha iyi yapılabilir
Pankart bakımından renkli bir takım olduğu için oyuna geçirilirse güzel olur
İnönü Stadı...
Gökhan Güleç...
Trabzonspor:
Marcelinhoya mutlaka face yapılmalı
Szymek,Gökdeniz gibi oyuncuların özellikleri en azından 75 olmalı(son yıllarda Gökdeniz çok kötüydü)
Birde face yaparlarsa çok süper olur
Umut Bulut...
Fortis Türkiye Kupasının oyuna 'Fortis Türkiye Kupası' diye eklenmesini umut ederim.
Geçen yılın gol kralı Gökhan Ünal'a face yapmayacaklarına eminim arkadaşlar. Ama en azından özelliği 75-80 olmalı
Fatih Tekke ve Halil Altıntop için umutluyuz...
Milli takımımızı biraz iyi yapsınlar. 2006 World Cup daki gibi geniş bir kadroya sahip olma bizi çok mutlu eder.
Evet benim görüşlerimin bir kısmı bu. Sizinkileri duymak beni mutlu eder.