Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: cracks rahat bi t-shirt,Cortez tipi ayakkabı yada Converse ve Jean'den şaşmam pimp my ride yazcak üstünde tabii eimiş bu kurallara uyyan bi kaç kuzen ve arkadaş var:D duruma göre farklılık gösterebilir :d:d
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: XI_mQQnLighT Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Puahah Levi's kot giyen bi de sivri burun ayakkabı mı giyiyor. :D Valla gördüm:D:D Benim giyim tarzım Ozan'la 1 fark dışında aynı. Converse değilde sadece nike giyerim. EDIT: Pardon, 2. farkı buldum:) Rahat bi t-shirt değilde rahat bir nike t-shirt giyerim :p 3. bi farkınıda ben buldum sen hep nayk giyersin :D :D Yok canım birkaç tane de adidas t-shirhtum var, hepsi nike deil :p
Lvnt_Asn zengin cocukları takılıo bu forumdada yazık lan bize :D :D herkesin bi porshu ferrarisi lamborginisi subarusu golfu wardır herhalde bide bize bak elimden aldı babam kartalımı :( :D