Değişik versiyon;
1.normal üniversite öğrencileri gibi entel takılırım ve siyaset yaparım..
2-olduğumdan farklı gözükmem..aksanım nasıl ise öyle konuşurum..örnegin sosyete bi ortamda kibar konuşurum..zaten asla öküzlükte yapmam...
3-kızlarla tanışırken entel kesim gibi kızın içine düşerim,zaten hep öle biyerdeyim:D veya gizemli bi hava vermeye çalışmam,zaten öleyim:D
4-kavgayı sevmem,dayak yeme ihtimali varsa hiç yanaşmam...ortamda kızlara hava olsun diye bana garip bi davranış sergilenirse kodum mu oturturtmam,sözlerim silahtır:)
5-sakalım çıkmadı:D..adidas'tan spor giyerim...+F50'den başka ayakkabı tanımam:D
6-ayrıca altın ve gümüş takılara bayılırım:D...gömlekten nefret ederim:)
ŞiMDi NaSı oLDu?.. :D