..Nicklas.. abe grafikler kötü olacak aha buraya yazıyorum gördüğünüz videolar xbox360 için we xbox 360 ın grafik kalitesi pc yi katlar cebine koyar xbox360 da grafikler bölese gelin pc dekini siz düşünün;)
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: don_corleone abe grafikler kötü olacak aha buraya yazıyorum gördüğünüz videolar xbox360 için we xbox 360 ın grafik kalitesi pc yi katlar cebine koyar xbox360 da grafikler bölese gelin pc dekini siz düşünün;) Güzel bi noktaya değindin.. :'(
Lvnt_Asn eet ya oda war. dogru diosun xbox360 benim bilgidim süper görüntüsü olur bunun görüntüsü pc deki gibi sanki. xboxta böleyse pc nasıl olur tabi sadece bu bi düsünce ama fifadakilerde salak deil fifa06 dan daa cirkin bir görüntü kalitesi yapsınlar cok güsel bir seyde cıkmıstır ortaya görecez bakalım :)
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orta sahadan pes te de gol atılıor ama sorun olmuyor..Artı gerçekte de böyle durumlar olmuyor değil hani..Bu arada intro yu izledim tek kelimeyle büyülendim fifa geri dönüyor yihhuuuu..Birazdan ikinci videoyu izlicem zaten her zaman sölemişimdir fifa her zaman daha teknik bir oyun..yanlış anlamayın biliyorum burda pes fifa tartışması çoktan bitti ama sadece bunu söyleyeceğim..Ne biliyim pes teki oyuncuların topa vuruş stilleri felan bana çok odunca geliyor..Hareketler süper bu oyunda yaa iyice gaza geldim ronaldoyla oynamak istiyorum artıkk... Fifa ne zaman iyiydiki geri dönüyor???? ama fena olmamış intro
LuNaT1C uzun bi aradan sonra turkcell super league amblemini görmek gurur verici.oynanabilirlikte iyiye benziyor,bakalım inşallah umduğumuz gibidir.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: yigit_gs_41 uzun bi aradan sonra turkcell super league amblemini görmek gurur verici.oynanabilirlikte iyiye benziyor,bakalım inşallah umduğumuz gibidir. inşallah inşallah
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: PeShAyAt Ya Türkiye Ligi nerde hani Videolarda yok Ona bakarsan video tam değil birçok lig yok. Bu resim anlatıyodur heralde;)
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: XI_mQQnLighT anlamadıysan hala bak orda turkcell super lig yazar o bizim ligimiz oluo :P :) eheuhe:D
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orjinal Mesajı Yazan: Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: AtS_mQQnLighT ya oyunda fazla fark göremiorum su görüntüyü bi deistiremediler ayrıca turkcell süper lig yazıo en basta 1.videoda dogru herhalde ben takılmıorum artık pek forujma o yüzden haberlerden uzagım kusra bakmayın artık Önemli olan zaten görüntü değil oynanabilirlik bence. Artııı hala fifa'nın grafiklerine laf söyleyebiliyorsanız höh yani..Herifler aştılar grafikte daha napsınlar.. kesinlikle ronaldo arkadaşa katılıyorum.insaf edin artık arkadaşlar adamlar tsl bile yapmış biz hala kötü grafikten falan bahsediyoruz.bu kadar falso,güzel hareketler vs. hangi oyunda var?elimizi vicdanımıza koyalım lütfen;)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: AtS_mQQnLighT ya oyunda fazla fark göremiorum su görüntüyü bi deistiremediler ayrıca turkcell süper lig yazıo en basta 1.videoda dogru herhalde ben takılmıorum artık pek forujma o yüzden haberlerden uzagım kusra bakmayın artık Önemli olan zaten görüntü değil oynanabilirlik bence. Artııı hala fifa'nın grafiklerine laf söyleyebiliyorsanız höh yani..Herifler aştılar grafikte daha napsınlar.. kesinlikle ronaldo arkadaşa katılıyorum.insaf edin artık arkadaşlar adamlar tsl bile yapmış biz hala kötü grafikten falan bahsediyoruz.bu kadar falso,güzel hareketler vs. hangi oyunda var?elimizi vicdanımıza koyalım lütfen;) yaw bırak git Allah aşkına o kadar güzel grafik motoru varken gidip bu uyduruk grafik motorunu kullanıyolar grafikler aşamamış malesef fifa06 deki grafikler daha güzel gözüküyo.ayrıca oyundaki kaplamalar texture lr vs. hiç gerçekçi deil maçta top yine parıl parıl parlıyor gerçekte böle mi bunlar?yapacaklarsa en iyisini yapsınlar bunca sene milleti hüsrana uğrattılar artık canımıza tak etti bi senede hatasız yapsınlar ne çıkar?
haniball arkadalar intro videosunun baslangicinda ligleri gösteriyor dikkat edin türkiye süper ligi de varr ooo süper olucak süper
hcard90 ya arkadaşlar grafik konusunda henüz bişi söyleyemeyiz çünkü pc görüntüleri daha çıkmadı onlar ps2 ve xbox ha bide xbox 360 diil xbox o yani eski konsol ps2 düzeyindeki onun grafikleri pc den daha iyi diil daha kötü inşallah oyun iyi olacak hele bir de türkiye ligi var dimi...
Lvnt_Asn izledik saten ama siz dediniz die bis bidaaa bi bakalım :D :D ya eewt corleoneye katılıorum top parlıo oyuncuların suratları parlıo hiç gercekci deil bunlar bence söle pesteki gibi saydam bi görüntü olsa ii olur
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: hcard90 ya arkadaşlar grafik konusunda henüz bişi söyleyemeyiz çünkü pc görüntüleri daha çıkmadı onlar ps2 ve xbox ha bide xbox 360 diil xbox o yani eski konsol ps2 düzeyindeki onun grafikleri pc den daha iyi diil daha kötü inşallah oyun iyi olacak hele bir de türkiye ligi var dimi... emin misin???artık yeni jenerasyon oyunlar xbox360 a çıkıyo son aylarda çıkan konsol oyunları çoğunlukla xbox360;)
Lvnt_Asn ps2 nin grafikleri tabiki güsel deil pc den ben böle düsünüüorum ama xbox360 hepimiz bilioruzki harika bir grafik war bu videolar xbox içinse pc için nasıl olur kestiremiorum :)