Hepsi güzel de 3 şeye bittim;
1-C.Ronaldo,Joe Cole vb.Oyuncuların yaptığı ne deniyor adına bilmiyorum ters ayak kullanarak orta yapma,
2-Oyuncunun bi pozisyonda kendini yere atması ve hareketi yapmış gibi görünen oyuncunun ellerini kaldırıp faul yapmadığını bildirmesi,
3-E tabi ki Ronaldo'nun inanılmaz çevik hareketleri..;)