Orjinal Mesajı Yazan: İsildur
Carrusca ilk maçı için gayet iyiydi şu ana kadar.Güzel paslar çıkardı,iyi çalımları vardı yani güzeldi.
Arkadaşım izlemeden yorum yapma. Daha atılan pasları tutamıyo, ve verdi paslar ya rakibe ya da taça gidiyo.
Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye
önemli olan kendi arkadaşına pas indirmek sonuçta. tamam hakan her zamanki çok gayretliydi toplara çıktı müdahale etti ama hepsi rakibe gitti. tabi bunda kötü ortaların ve necati ve özgürcan gibi iki çok ağır forvetle beraber oynamasının da etkisi vardı ama ben çıplak gözle petrous'u çok beğendim. 2 numaralı oyuncu sürekli ensesindeydi hakan'ın rahat bırakmadı
Ben çıplak gözle Arda ve Ilic'i çok beğendim. Sahada oynayan sadece Arda ve Ilic vardı. Ilic, orta sahada top kapan, iyi pas atan ve güzel top süren tek oyuncuydu. Arda'da girince orta saha biraz daha toparlandı.
Kalecinin adını maç boyunca çok merak ettim. Ve uyuz oldum adama, her kale vuruşunda 1 dakika geçiriyodu.
Bide top toplayıcı çocuklarda sinir etti beni, ellerinde topu vermeyip diğer topun gelmesini bekliyolardı. Taki Mondragon'un hakeme şikayet etmesine kadar. Sonra ellerindeki topu vermeye başladılar.
Staddan çıkarken bi adamın yorumunu duydum ve çok beğendim:
"Abi Necati penaltıyı kaçırdı onu anladım, ama Hakan nasıl kaçırdı ya, adam namazında niyazın ama yinede penaltıyı kaçırdı" :D
EDIT: Taraftarlar futbolculardan daha iyiydi.