Kaleci hakan cok iyi bir mac cıkardı gercekten.degajlarınıda,topu oyuna sokma özelliğinide geliştirirse cok daha iyi olacaktır.bunun dısında sezgileri ve refleksleri kuvvetli.
maca gelince güzel mac oldu,ankarasporu yakan son 10 dakikadaki yanlıs oyuncu değişiklikleri oldu bence.defansın göbeğindeki adam macın bitimine 10 dakika kala değiştirilmez.nitekim giren oyuncuda golde hatalıydı bir de penaltı yaptırdı.
neyse macın hakkı bundan baska bişey degildi zaten...