Orjinal Mesajı Yazan: XI_mQQnLighT
kardes herseye +1 diosun ya sen ona bakılırsa tümerin de avrupadaki bir cok futbolcudan eksigi yok bence onu da koyabiliriler danimarka milli takım maclarında göstedide bunu
Söledim ya..Bunlar kendini ispatlama meselesi..
c.ronaldo mesela,ne süperliğini gördün allah aşkına:)Dünya kupasında son halini gördük hepimiz..
Zidane..Gerçekten mükemmel bi deha.Şimdi Zidane ile C.Ronaldoyu aynı "yıldız oyuncu" kategorisine koyabilir misin?..Ben koymam.
C.Ronaldonun sadece ismi var yane.Tabi bu sölediklerim sadece bu oyuncular için değil genelleme olarak sölüorm.