Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka bence fifa 06 dan güzel bencede:) Sen nasıl birisin ya? 2 mesaj üstte rezil diosun, sonra daha iyi diosun. Madem daha iyi ilk mesajında rezil ama FIFA 06 iyi deseydin ya
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Orjinal Mesajı Yazan: Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka bence fifa 06 dan güzel bencede:) Sen nasıl birisin ya? 2 mesaj üstte rezil diosun, sonra daha iyi diosun. Madem daha iyi ilk mesajında rezil ama FIFA 06 iyi deseydin ya arkadaş aklıma getirdi..sana nie sorun oldu bu?..
W0LF Aldığım bir bilgiye göre kapak her ülkede değişik olacakmış.Örneğin Almanya kapağı bu: Benimki İngiltere kapağı olabilir...
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: W0LF O kadar büyük yıldızlar dururken gitmişler Celtic'in adamını koymuşlar yazık... Senin o celtic'in adamı dediğin var ya Manchester United'de 10 seneden fazla oynamış en az 8 sene kaptanlığını yapmış Manchester'de 9 şampiyonluk 1 Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu yaşamış Kaç Tane Lig Kupası ve FA Cup kazanmış dünyanın gelmiş geçmiş en iyi futbolcularından ve Robbie Keane'nin abisi Roy Keane o.
[ BдHдBдBд™ ] hoş:) Türkiye nası olacak acaba onu bulsak:) +Gökhan abi ne yaptım ki sabır zorladım anlamadım :o
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: W0LF O kadar büyük yıldızlar dururken gitmişler Celtic'in adamını koymuşlar yazık... Senin o celtic'in adamı dediğin var ya Manchester United'de 10 seneden fazla oynamış en az 8 sene kaptanlığını yapmış Manchester'de 9 şampiyonluk 1 Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu yaşamış Kaç Tane Lig Kupası ve FA Cup kazanmış dünyanın gelmiş geçmiş en iyi futbolcularından ve Robbie Keane'nin abisi Roy Keane o. Madem öyle Bülent Korkmaz'ı koysunlar o zaman :D?
[ BдHдBдBд™ ] Kapak resimleri ükleye göre değişiyomuş Türkiye'de kullanılacak kapak resmini göremedim daha.
Lvnt_Asn wolfun göstedigi daha güsel ozaman ülkeyey göreyse bizdede kapakta anelka hakan we tümer olsun :P
Thor Orjinal Mesajı Yazan: W0LF O kadar büyük yıldızlar dururken gitmişler Celtic'in adamını koymuşlar yazık... Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Madem öyle Bülent Korkmaz'ı koysunlar o zaman :D? Bu iki yorumdan ve Keano ile Bülent Korkmaz'ı aynı yere koymandan sonra futbol nedir diye düşünmeye başladım.