polat1907 arkadaşlar bn bu formalrı nasıl oyun içine atıcam creatin centerdan yapıyorum oyun bozuluyorr tecno kardeş yardımcı olursan sevinrim mailim aslanbey2009@hotmail.com eklersen sevinirm deridmi anlatıyım sana
seruman saol robinho.polot,kitraptor programı ile yapabilirsin.bu programı sitenin dosyalar bölümünde bulabilirsin vede forumu araştırırsan daha yarıntılı bir sekilde bula bilirsin.
seruman http://rapidshare.de/files/31309493/myminikittemps.zip.html z.p şifresi:www.soccercenter.net bu linkte benim hazırladığım minikit templaeri var umarım işinize yarar.2 yada 3 tanesi benim değil.