phillyers barcelona çok güzel olmuş..fenerin arkası yanlış olmuş ama arkayı saymassak o da çok güzel..iyi çalışmalar kolay gelsin:)
Ron4LdiNH0 barcelona çok güzel olmuş..::eline sağlık::.. ___________________________________________________________________________________
Ron4LdiNH0 barçanın minkiti var mı elinde gönderirsen çok sevinirim şimdiden tşkler ___________________________________________________________________________________