Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň
Tebrikler wenom_baba ;)
evet.ilk defa oy verdiğim 1. oldu.senin gol de güzel Ġöќђдň.ama önceden de söylediğim gibi kötü gol yoktu.
ayrıca bütün oy verenlere de teşekkür ederim ;)
ben her yarışmaya iyi yada kötü bir golle katılmaya çalışacağım.maksat eğlence,önemli olan katılmak.
(oy alamayanlar üzülmesin.bence bu yarışma daha çok devam edecek yada etmeli ;) )