Orjinal Mesajı Yazan: bonzaiii
bencede en iyisi mmk ondan sora anatolian sanırım...
bütün oy verenler gibi sende sğl.
bende zor attım bu golü aslında.malum 6 yıldız.gözüm radardaydı.ne yapsam derken hareket yapıim bari dedim.baktım biri daa var.çektim şutu.şut da ii aslında.o yüzden gönderdim golü.AtillA'nın golünü de mrk ettim şimdiden.inşallah 4. sü olur