Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_Claw Ya benm kota hiç dolmuo sizin nasıl doluyo ne yüklüyosunuz ayrıca kotanın kaç gb nın dolduuna nerden bakılıo :D Taşıyodur fazlası :) adslkota.ttnet.net.tr herhalde
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_Claw Ya benm kota hiç dolmuo sizin nasıl doluyo ne yüklüyosunuz ayrıca kotanın kaç gb nın dolduuna nerden bakılıo :D senin kotan çatlamış,sıva yaptır.
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: FifaciWorms Zuahahaha, adsl kota sayfayı 15 gündür açamıyorum... Yeni üyelik al açılır belki ;)