Orjinal Mesajı Yazan: cracks
gökkhan kendine gel sen bu sitenin adminisin :mad:
:p
puuuuuuuu sana..
o olayın içeriğini bilmiyorum ama öğreneceğim yakında,öle çok yasadışı bir şey mi .
bu sitenin yöneticisi olunca telekoma kazık atamıyor mu ,telekom onun ebesine atlamışken.. telekomun yaptığı daha kötü bir şey.
Makaay ' ın dediği 6 ay 1024 kampanyasını duymadım,şuan şehir dışındayım.
Ne zamana kadar devam edecek o ? Ve 6 ayda bir tekrarlayabiliyormuyuz o işlemi :)Tekrar 6 ay tekrar 6 ay şeklinde :)