fifastar Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 arkadaşlar manager modda arsenal veya chelseayi aldığımızda ilk maç arsenalle kupa maçıydı.bu sene tr ligi olursa ilk maç gs ve bjk nin kupa maçı olabilir.. haklısın olabilir
_FT_9 Arkadaşlar Şampıyonlar Ligine nasıl giriliyor acaba Menejer ligini kazanıncamı giriliyor yoksa onun bi bölümü warda ordanmı giriyorsun ????
phatuphatu abi bi de şu avrupa kupalarına ilk yıldan gerçeğinde katılan takımlar katılsa kariyerde şampiyonlar ligi yaşamak için koskoca bir yıl beklemek istemem
FIFA_men Yeni kariyerlik baya güzel olacakmış arkadaşlar.Takımın internet sitesi filanda olcakmış.Bide takım sponsoru olarak Avea da kariyerlikte olacakmış.