**Lisanslar alınırsa mecbur yapmak zorundalar.Ama Süper Kupa'nın lisans hakkı Türkiye Futbol Federasyonunda olduğu için umutlu değilim.Çünkü zaten kaç senedir TFF fazla para istiyor diye koymuyorlar TSL'yi.TURKCELL ve özellikle FORTIS dayatma yoluyla :D bu işi halledecektir... **