hakkaten bu kdar terbiyesizlik olur.. o tipine deliler gbi laf solediiniz adamlar olmasaydı şu anda bu oyunun hayalini bile kuramıyo olurdunuz.. hatta fifa da şuanda olduu gbi deil daha kotu bi oyun olurdu çnkü malum ea de çok şey örendi konamiden.. ayrıca şunu çözememişsiniz tipi düzgün olup boş olan bi adam olmaktansa tipsiz olup bi işe yaramak her zaman daha iyi olmuştur..