parfois yuhh artik bunlarida tanimadiysaniz PES serisinin teknisyenleri bunlar japonlar kafalarina gore bi kapâk yapmis adamlari sopar yaptiniz bea bu iki adam olmasa o grafikler nasil gelecek ondan haberiniz varmi ?? :p
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: parfois yuhh artik bunlarida tanimadiysaniz PES serisinin teknisyenleri bunlar japonlar kafalarina gore bi kapâk yapmis adamlari sopar yaptiniz bea bu iki adam olmasa o grafikler nasil gelecek ondan haberiniz varmi ?? :p olabilir ama oyunun trajını düşürmek istemiolarsa o kapaktan vazgeçsinler
asi_kral_pascal_nouma abi bu adamlar karakolun önünden geçse ceza evine atarlar yaws. kocaman bir - benden.
Panchjei Adamlar teknisyenleri de tanıtmak için yapmıştır zaten böyle bir kapak olması düşünülemez. Sanırım kapağa Morinho ya da Ziko yu koycaklar ya da başka bir teknik direkdör İşte adamımız
ozman89 Aslında arkadaşların dediği gibi içerik önemli sanki kapağa bakıptamı oynuyoz yada ona bakarak mı güzel goller atıyoz.Yoooooo...:confused:
PanterYusuf verildi mi? bilmiyorum ama ben bunu buldum, xbox...olmasi onemli degil, cogunlukla ayni oluyorlar !! http://www.myehost.de/resim/viewimage.php?file=/resim/images/5Fh23910.jpg"> http://www.myehost.de/resim/images/tn_5Fh23910.jpg">
_FT_9 Arkadaşlar bir tane orjinal oyun satan sitede gelecekler diye bi bölüm var orda daha çıkmamış oyunlar filan var kapak resimleriyle pes6 nın kapağı böyleydi site amazon adlı bi site ben linkden girdiğim için bilmiyorum
sertac0567 Walla Andriano olması lazım. Nerde gördüm haatırlamıyom ama anlaşma sağlamışlar Andrianoyla...........