Logan peki data nın içindeki db dosyası dışındaki dosyaları atsam fm nin içine dream league patch çalışırmı yoksa db nin içindende alma greken dosya warmı?böylece transferleri engellemiş olmazmıyım?
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Logan peki data nın içindeki db dosyası dışındaki dosyaları atsam fm nin içine dream league patch çalışırmı yoksa db nin içindende alma greken dosya warmı?böylece transferleri engellemiş olmazmıyım? db içinde transferler var. Diğer dosyalarda ise grafik çalışmalarımız var. db atmazsan transferler ve WDL oyuna aktarılmaz sadece grafikler aktarılır.
emiralp ya arkadaslar bu dosyayı ben nasıl indirebilirim. rapidshare deki link ölmüş galiba.. WDL 1 ilk çıktığında indirmiştim çok beğenmiştim ikinciside süper olacağı kesin bi el atın bu probleme lütfen...
desper kesinlikle katılıyorum ben foruma bu baslık dan aldıgım ilhamla uye oldum ancak linkin kırıldıgını görup hayal kırık lıgı yasadım sanırım herkes 2007 ye gecmis ancak bir kesdaha saglam link verin lutfen
specialist1905 ben 2007 i sildim tekrar 2006 kurdum da SCN World Dream League Patch version 2 yukluycem ama link olmus bı arkadas bakabılır mı,beklemedeyım
alper440 ya kmse yokmu bu forumda gorewliler ne iş yapıo ya link kırık bildirisinden kaç gun geçmiş hala bi tepki yok:mad:
LuNaT1C flood sayılmaz umarım Buyrun arkadaşlar http://rapidshare.com/files/41239230/SoccerCenter.Net_World_Dream_League_version2.rar.html (teşekkürler;))
alper440 saol dostum indiriorz bakalım guzelmi;) tabi senden başka kmse benm yazdıımı umursamadığı içinde ayrıca tsk ederim;)
LuNaT1C yok abi öyle düşünme bakmıştır herkes elinde olmadığından koymamıştır vs neyse teşekkürler bol eğlenceler;)
LuNaT1C http://rapidshare.com/files/41239230/SoccerCenter.Net_World_Dream_League_version2.rar.html Bu link sağlam üstte koyduğum?
volkan01 arkadaslar bana acıl yardım lutfen ben bunu ındırdım ama bır turlu oyunda yenı oyun acamıyorum hemen hata verıp kapatıyo nolur yardımcı olun