gAsLaN süper olmuş , ellerine sağlık , tam fm den sıkılmıştım , carrusca falan olsa keşke diyodum bu çıktı tekrar teşekkürler
Makaay Zaten WDL'nin transfer güncelleme paketi bu.Cenk titiz bir sekilde,eksiksizce yapmaya calıstı...
Nouzer Yama süper olmuş. Carrusca'lı kadromuzla oyuna başlamak bana heyecan verecek.. Ellerine sağlık..
chipyu cenk eline sağlık indirmedim ama tahminimce güzeldir neyse.ben önceki wdl de makaayın shortlist yüklenmiyordu şimdi yükleniyormu acaba yüklenirse indircem ona göre oynayanlardan haber bekliyorum lütfen..
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: chipyu cenk eline sağlık indirmedim ama tahminimce güzeldir neyse.ben önceki wdl de makaayın shortlist yüklenmiyordu şimdi yükleniyormu acaba yüklenirse indircem ona göre oynayanlardan haber bekliyorum lütfen.. Shortlist listesi kullanmadığım için bilemiyorum ben. Yorumun için teşekkür ederim.
gAsLaN ya oyun bende çok güzel çalışıyo ama , başta real fixtures seçeneğini işaretleyemedim . hiç çıkmadı metallic 2006 da falan. ilerde sorun yaratırmı oyunda
chipyu ya kimse yapmak zorunda deil tabi ama Last_BLow dedimki bi shortlist yüklemeyi dene ona göre indircem sırf download sayısı fazla olsun diye yada bunun gibi basit birşeyle uğraşmamak için nasıl kaçıyorsunuz ya.İş Sadece yama çıkartmak deil yamanlada ilgilenmek gerekiyor.
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: chipyu ya kimse yapmak zorunda deil tabi ama Last_BLow dedimki bi shortlist yüklemeyi dene ona göre indircem sırf download sayısı fazla olsun diye yada bunun gibi basit birşeyle uğraşmamak için nasıl kaçıyorsunuz ya.İş Sadece yama çıkartmak deil yamanlada ilgilenmek gerekiyor. Kendi kafanıza göre nasıl böyle saçma şeyler uyduruyorsunuz anlamak mümkün değil. Shortlist görünmüyor oyunda.
_SyMpHoNy_ indirdim kurdum herşey güsel ama bi sorum war eto yu barcaya nasıl geri getirebilirim?şuan da barca da
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: ronaldinho__10 indirdim kurdum herşey güsel ama bi sorum war eto yu barcaya nasıl geri getirebilirim?şuan da barca da Editör kullanmayı biliyorsan kendin yapabilirsin. Eğer bilmiyorsan 1 sene bekle.:rolleyes:
DjAnda yapanalar, eline, emeğine sağlık. Yalnız sorum var: WDL v2 indiriorun şuan, ancak, bu WDL v2 için öncelikle 1.sini kurmak gerekiyor mu? birde bende FM v6.03 var sorun yaratır mı?
Logan ben büyük dönüşüm v3 ü yükledim we şimdi bunu yüklersem kulüp we milli takımların kadrolarında bi değişiklik olurmu yani güncel olan kadrolar tekrar eski kardolara dönüşürmü?
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Logan ben büyük dönüşüm v3 ü yükledim we şimdi bunu yüklersem kulüp we milli takımların kadrolarında bi değişiklik olurmu yani güncel olan kadrolar tekrar eski kardolara dönüşürmü? Kadrolarda değişiklik olur. Büyük Dönüşüm 3, World Dream League 2'den önce çıktığı için WDL'nin kadroları 5 Ağustos gününe kadar olan transferleri kaplamakta.