AleXsandro1907 resim olursa yaparım :D.ben de ararım resim sen de bulabilirsen ve koyarsan buraya iyi olur.:)
the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: thierry_14 resim olursa yaparım :D.ben de ararım resim sen de bulabilirsen ve koyarsan buraya iyi olur.:) bulurum ama resim nasıl koyuluyo bilmiyorum
AleXsandro1907 Orjinal Mesajı Yazan: mr.green delgadonun linkini koyabilir misin? Tabi koyarım:D Buyur: DELGADO DOWNLOAD
AleXsandro1907 lütfen yorum :D:D:D okul nedeniyle pek pc başında oturamıyorum ve face yapamıyorumm off :(
ermiss thierry face süper olmuş birde forma çok güüzel bende yok öle bana bi yerden göndere bilirmisin o çzgili formayı
AleXsandro1907 tamam yollıyim :) istiyosan msn imi ekle msn: thierry_14_fb@hotmail.com eklersen msn den yollıyabilirim :D