Facepacktan vazgeçmiştim ama senin için çıkariim:D:D:D
Ronaldinho yeniden yaptım :) :

Hangisi daha iyi bu mu eskisi mi
Bunları da Kezman'dan önce yapmıştım ama yayınlamadım şimdi yayınlıom
Lampard:

Crespo:

ss leri png olarak koyunca çok net çıkıo:eek: