arkadaşım burası bnm konum git kendine konu aç :mad:
Orjinal Mesajı Yazan: YouNg_pLaYbOy
selam kardeşim benım resimlerimi versem bana face imi y7apabilir misin_?aşağıda 2 resim hangısını uygun görürsen onu yaparsın kardeşim. face in altına lin koyarsan sevinirim şimdiden emeklerin için cok saol...


.
.
.
2sinide yapabilirsen cok makbüle gecersin kardeşim ama yine de saol
senin resminin karşıdan ve büyük olunca faceni yaparım ;)