macuncu151 kardeşim harika faceler yapıosun gerçekten senden bunu 2 katı daha ii çalışmalar beklioruz hesapla bunun 2 katı daha ii si muhteşem olacak :D eline sağlık
macuncu151 kardeşim harika faceler yapıosun gerçekten senden bunu 2 katı daha ii çalışmalar beklioruz hesapla bunun 2 katı daha ii si muhteşem olacak :D eline sağlık
macuncu151 kardeşim harika faceler yapıosun gerçekten senden bunu 2 katı daha ii çalışmalar beklioruz hesapla bunun 2 katı daha ii si muhteşem olacak :D eline sağlık
fenerli_serkan bi kac update le daha iyi olabilirler bmp leri iyi deil.eline saglık macuncu aynı mesajı 1 dk arayla neden atıp duruyosun anlamadım:S
macuncu151 sanane kardeşim ilgilendiriomu!bilgisayar kasıodu bede 50 kere göndere bastım walla forum kurallarına uymayan bi konuşma oldu ama k.bakmasınlar
macuncu151 zten doru söleyeni 9 köyden kovuolar.İçimden küfr etmek gelio ama etmiorum kardeşim bundan sonra kimseye hiç bi şekilde yorum yapmıacam nee se lafı daha fazla uzatmıorum.ama faceleri dikkatli inceleyin çok yol alman gerekiyo derken biraz da kendi yaptıklarınıza bakın!!!!K.bakmayın biraz aştım çizgiyi ama....
kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: the_lermi kardeşim ersen martinn yaparmasın yaptım görmedin heralde ama uptade yapabilirim ;) Orjinal Mesajı Yazan: fff ya kaanboz61 rica etsem hooijdonk un face sini yapabilirmisin? psl..... en kısa zamanda yapmaya çalışırım...
mehmedinho50 vall ahell olsun kardes facelerin mükemmel, kendini cok gelistirmissin hel su figo mükemmel olmus, ellerien saglik. basarilarinin devamini dilerim.
YouNg_pLaYbOy selam kardeşim benım resimlerimi versem bana face imi y7apabilir misin_?aşağıda 2 resim hangısını uygun görürsen onu yaparsın kardeşim. face in altına lin koyarsan sevinirim şimdiden emeklerin için cok saol... . . . 2sinide yapabilirsen cok makbüle gecersin kardeşim ama yine de saol
black_stocking kardeş senin için bende bi şeyler hazırlamaya çalıştım buyur;sadece yardım etmek istedim.http://rapidshare.de/files/34859730/facew096.bin.html
YouNg_pLaYbOy cok saol kardeşim de bi screen koysaydın ama emeğine saol baska yapcak varsa bekliyorum arkadaşlar plsss_?_?_???
black_stocking hemen koyuyom ama kötü yaptıysam eleştirinizi ağır yapmayın lütfen bu daha ilk çalışmalarım ben senin için elimden gelin yaptim üsteki resimden yaptim