kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: Ferman31 baya güzel.bide mehmet yozgatlı yaparmısın? Belki Yaparım Orjinal Mesajı Yazan: emirhan__17 abi alexin burnuna update çekecekmisin? Çekmicem
Tuncay_135 kaan kardeşim benim konuya yazmışın seninde faceleri benimkinlerden farkı yok benimkinler seninkinlerin yanında 10 numara olur lar hele marcelinho van gölü canavarı gibi hepsinin ağzı burnu yamuk ama olsun yinede emeğe saygı sen onu yapmamışın ama bain olarak biz yapalım
!nfern0 ya bişe soracağım.yaptığım facelerde gözler çok küçük,gerçi 1 dosyada denedim ama oyundaki esas göz boyutunu nası büyültürüz?
kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: !nfern0 ya bişe soracağım.yaptığım facelerde gözler çok küçük,gerçi 1 dosyada denedim ama oyundaki esas göz boyutunu nası büyültürüz? O-Edit le
!nfern0 o-edit le nasıl?büyümüyor malesef?acaba benim seçtiğim .bin dosyasındaki adamın "hareketli gözleri" mi küçüktü? 1 tane daha deneyeceğim şimdi..
xturk Selamlar kaanboz61. Gözüm Trabzonspor'lu futbolcuların facelerini yapabilirmisin. Forum 3 büyüklerin facelerinden geçilmiyor. Trabzonsporlular ihmal ediliyor. Sen yapmışsın birkaç tane sağolasın, bu görüşümü dikkate alırsan sevinirim. Teşekkürler.
kaanboz61 Veee Trabzonspor Face Pack! Download:http://rapidshare.de/files/31895507/Trabzonspor_Face_Pack.rar.html Alternatif Link:http://www.uploading.com/files/OMNWRGR3/Trabzonspor_Face_Pack.rar.html