the_lermi facelerin cok güzel bende trabzonluyum bi ricam war ba tarbzonsporun formalarını gönderebilirmişsn eski yeni farketmez
phillyers bence marcelinho çok iyi olmuş:) ama saçı tam benzemediği için değişik gözüküyor...saçıda edit modedan herkes ayarlıyabileceğine göre çok ii olmuş;)
emirhan__17 abi facelerin çok güzel olmuş (BİDE BEN YAPMAYI BİLSEM)marcelinho ve hasana bayıldım bana alex de souzanın facesini yaparmısın?:D