mehmedinho50 arkadaslar biri su videoyu bana yollayabilirmi lütfen golleri kacirdimda ondan simdi su zealot(tr) kardesimizin golünü cok merak ettim vallaha bir görmek isterim tabii.
ziya1910 Orjinal Mesajı Yazan: memo5091 arkadaslar biri su videoyu bana yollayabilirmi lütfen golleri kacirdimda ondan simdi su zealot(tr) kardesimizin golünü cok merak ettim vallaha bir görmek isterim tabii. aslında ilk sayfa da vardı ama neyse http://rapidshare.de/files/26514274/SCN_PES5_2.Gol_Yar__305___351_mas__305_.rar.html
Cambaz 3. Gol yarışması yapıp yapmama arasında kararsızım ama siz gollerinizi yollayn yeteri kadar gole ulaşılırsa emeklerinizi karşılıksız bırakmam ;) 2 gün kadar buralarda olamayacağım o arada gollerinizi yollarsanız iyi olur.
mmk Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Neyse bende gönderirim yakında...Pek güzel değil ama önemli olna yarışmak.. bencede önemli olan yarışmak ;)