Hayko_777 gollerin hepsi birbirinden güzel.ben zealotla fatih arasında gidip geldim.ama oyumu zealot kardeşimize verdim.
anatolian amigo Orjinal Mesajı Yazan: 05emre gollerin hepsi birbirinden güzel.ben zealotla fatih arasında gidip geldim.ama oyumu zealot kardeşimize verdim. Bir sey olmaz, bu senin oyun, yani istedin gibi yapabilirsin;) :) :cool:
Holydaylight oyların toplamı yüzdelik dilimde %93 çıkıyor. %100 üzerinden toplam oylar %93 bi acayiplik mi var yoksa benmi gecenin bu saati saçmalıyorum???
alexandro06 Beni seçin beni seçin:D benim gole dikkat edin arkadaslar saviolanin kosusuna..ona gore oy verin
hasan_afyonlu walla arkadaşlar goller güzel ama ben daha güzel goller attımı düşünüyorum bu yarışmaya yollayamadım ama bidakine yollıcamoyumuda anatolian amigo kardeşimize verdim gerçekten çok güzel bir gol atmış
vetkopat arkadaşlar benim golüm çokta güzel değil ama gerçekten estetik bir vuruş.Dikkatle izlerseniz vuruşun güzelliğini fark edebilirsiniz oy veren arkadaşlara teşekkürler.
Neo anatolian amigo ile alexandro06 arasında kaldım anatolian amigo nun golü göze daha hoş geliyo. alexandro06 nın golüde çok güzel. Bu gol özellikle kişisel beceri ile atılmış bir gol paslaşmalar süper olmuş. Oylamada anatolian amigo almış başını gitmiş bu arada. Biraz çekişme olsun bari alexandro06 ya verdim ben.
anatolian amigo Orjinal Mesajı Yazan: ata01 anatalion amigo Arkadas, benim ismimi yazarkene, bana oy verdini sandim amma baktim ki ziya1910 e verdin. Ya nasil bu is yahu ???