bart_ Bende yaklaşık 1 hafta önce izledim filmi. Güzelmiş,buarada İsmail Y.K'nın ünvanı çıkmış oldu ortaya:) Ayrıca filmi ilzedikten sonra NFS serilerinden birini oynama gazı veriyor insana:) Genel olarak güzel olmuş film;)