Shaun Boswell toplum tarafından daima dışlanmış bir genç adam olmuştur. Okulunda da yapayalnız olan Shaun’un dış dünyayla tek bağlantısı yasadışı otomobil yarışlarıdır. Bu da yerel otoritelerle başının sık sık derde girmesi anlamına gelir. Shaun’un hapse düşmesini istemeyen aile büyükleri onu Japonya’da görevli asker babasının yanına gönderme kararı alırlar. Bundan sonraki hayatı artık Tokyo’da dar gelirli insanların yaşadığı bir apartmanın küçük dairesinde geçecektir. Oysa Japonya’daki yasadışı otomobil yarışları ortamı Amerika’dakinden farksızdır. Modifiye edilmiş yarış arabaları Tokyo caddelerinde kol gezmektedir. Üstelik basit sokak yarışlarının yerini, “drift yarışları” adıyla bilinen ve yerçekimi kurallarını hiçe sayan çok tehlikeli yarışlar almıştır. Çok tehlikeli keskin virajlarla dopdolu pistler ile ölümcül hızların kombinasyonudur bu yarışlar...
Drift yarışları dünyasına ilk başarısız girişinde Shaun’a, kısaca D.K. olarak bilinen “Drift Kralı” tarafından görev verilmiştir. Esrarengiz bir adam olan “Drift Kralı”nın Japon suç örgütü Yakuza ile bağlantısı vardır. Shaun’un yarışı kaybetmesinden doğan borçlarını ödeyebilmesinin tek yolu, her türlü kumarın yaşam ile ölüm arasında oynandığı Tokyo yeraltı dünyasının ölümcül ortamında kendi yolunu çizebilmesinden/ bulabilmesinden geçecektir.
----------------------------------------
3.filmi dün akşam izledim eminim izledinizde pişman olmuyakcaksınız bu kez daha fazla araba var ve yarışlar drift olarak yapılıyor yani otoparkların arasında dönemeçlerden oluşan yerlerden olşuyor yeni kahramanımız ilk olarak arabasını darma dağın ediyor fakat daha sonra arkadaşlarından bulduğu destekle drift işini öreniyor ve drift kingle hayatı karşılığında bir yarış yapmaya yakuza ailesini ikna ediyor ve sizi filmin sonunda cok güzel bir sürptiz bekliyor mutlaka izleyin derim ;)