E tabiki şuan Fen Lisesi sadece bir "avantaj".İsteyen bunu kullanıyor isteyen kullanmıyor. Adam işi gücü bırakır 4 sene ders çalışır.Gider Türkiye'de derece yapar.Hemde Anadolu Lisesinden,Düz Liselerden.Ama maalesef benim çevrem liseye gelince "kopuyor".Bilmem kız gezdirmeler,maç yapmalar,internet cafe...