Orjinal Mesajı Yazan: .Wolf.
Arkadaşlar 50-60 puan fark olduğunu söylüyorlar.Nedenini bilen var mı
nası 50-60 puan fark olumlumsuz yönede mi?öyle olsa bile takmayın arkadaşalr heerkesin puanı 50-60 puan aşağıda değil mi?öyle o zaman dert etmeyin....
Hepinize Tercihlerde Bol Şans Dilerim!