haintorun Arkadaşlar bakalım benim golumu begenicek misiniz:)Tabiki ZİZUUUUUUU :))) Buyrun link : http://rapidshare.de/files/30271747/Z_ZU.wmv Yorumlarınızı bekliyorum..Birazdan bi tane de HENRY gelio :) Buda HENRY ... http://rapidshare.de/files/30272453/henrytorun.wmv Buda ROBİNHO http://rapidshare.de/files/30272769/robinho.wmv
Hayko_777 bunları buraya değil de sabit bi konu olan ''karşılaştığınız ilginç görüntüler ve attığınız goller''e yazsan daha iy olur.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: haintorun Arkadaşlar bakalım benim golumu begenicek misiniz:)Tabiki ZİZUUUUUUU :))) Buyrun link : http://rapidshare.de/files/30271747/Z_ZU.wmv Yorumlarınızı bekliyorum..Birazdan bi tane de HENRY gelio :) Buda HENRY ... http://rapidshare.de/files/30272453/henrytorun.wmv Buda ROBİNHO http://rapidshare.de/files/30272769/robinho.wmv Evet bunları yarışmaya yollayacaksan özel mesaj ile cambaz'a,öylesine paylaşmak istiyorsan da sabit konuya yazabilirsin..Burası yeri değil kısaca..
Immune Ben golümü atalı 1 haftayı geçiyodur heralde..Hala başlamadı yarışma ne bu ilgisizlik ya anlamadım..
Ben geldim Benim PES 5 gollerim, yari$ma icin gec kaldimmi? PES 5 Megaupload'dan (">PES 5 youtube'dan
Cambaz 5. yarışma olmayacak bilgilerinize.Şimdiye kadar golleri gönderen,videoları indiren,oy veren herkese teşekkür ederim.