zeyti.kara http://www.hemenpaylas.com/download/1289955/RUUD_GULLiT..wmv.html RUUD GULLİT LE ATTIĞIM ENFES BİR GOL
Immune Hadi yaa bu sefer katılmamayı düşünüyordum ama yarışmanın geleceği için atayım bari bi gol:) akşaa doğru atarım Cambaz...
mmk Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Gollerinizi bekliyoruz arkadaşlar.. gerekirse birkaç gol daha gönderebilirim yarışmanın olması için.ama olmaz sanırım:(
Immune Ben attım cambaz...Hadi bekliyoruz yarışmayı..Bir de neden bu yarışmaya bu kadar az katılım olduğunu anlamış değilim:mad: Sonuçta amaç eğlenmek değil mi?:rolleyes:
mmk Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 neden bu yarışmaya bu kadar az katılım olduğunu anlamış değilim:mad: Sonuçta amaç eğlenmek değil mi?:rolleyes: evet ya!millet gol atamıyor galiba!!
ozon az sonra kaydedip gönderiyorum ben yetismez diye düsünüyordum gönderdim hayırlı olsun . yarışma baslıyacakmı bakalım...? kaç tane gol oldu acaba
Gökhan Bir türlü öğrenemedik şu düzenle butonunu kullanabilmeyi :) Bu seferlik ben düzelttim. Gol yarışması içinde bu hafta malesef güzel bir gol atamadım :) inşallah önümüzdeki yarışmaya bomba bir gol ile giricem :cool:
cemoka.TR Canbaz 2haftadır online oynuyorum. Online oyundada gol kaydedemiyorum malesef. Ama elimde bitane var bakayım nasıl hazırlıyormuşuz video. Bide şu anlatım nerdeydi ya :).
Immune Orjinal Mesajı Yazan: cemoka.TR Canbaz 2haftadır online oynuyorum. Online oyundada gol kaydedemiyorum malesef. Ama elimde bitane var bakayım nasıl hazırlıyormuşuz video. Bide şu anlatım nerdeydi ya :). İlk sayfada var anlatım..
Hayko_777 Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Ben attım cambaz...Hadi bekliyoruz yarışmayı..Bir de neden bu yarışmaya bu kadar az katılım olduğunu anlamış değilim:mad: Sonuçta amaç eğlenmek değil mi?:rolleyes: sana sonunu kadar katılıyorum kardeş
Cambaz Arkadaşlar net ve pc'de sorun yaşıyorum tamamiyle halledince video hazır olacak.Acele etmeyin.HAdi başlasın ,ne zaman başlıyacak gibi sorular da sormayın en kısa sürede pc'deki sorunu halledip golleri indirip video'yu hazırlıcam.