Link, Özel mesaj olarak atılınca olmuyormu ?
Bide PM yi nerden nasıl atıyoruz...anlayamadım.
Ve son olarak 800KB sıkıştırsın diye ayarladık video 857.992 KB oldu. Bu dosya kabul oluyormu..bi açılık getirirseniz sevinirim.
Şimdiden bol teşekkür....
Orjinal Mesajı Yazan: 05emre
bence bu gol yarışması zorluk derecesine göre kategorilere ayrılmalı.yani 1. yıldızdan 6. yıldıza kadar kategorilerin olması lazım.en azından bu ileriki haftalarda düşünülmeli.diyelim ki bir arkadaş 1. yıldızda 25 metreden güzel bir gol attı.başka bir arkadaş aynı golü 6. yıldızda oynarken attı.bu iki golün aynı kategoride yer alması bence biraz mantıksız gibi.hatta bence 1. ve 2. yıldızda atılan goller değerlendirmeye bile alınmamalı.tabi bir de şu var maçın kaçıncı yıldızda oynandığı anlaşılabiliyor mu?eğer anlaşılıyorsa bence bu uygulama yapılmalı.tşkler
Gölün yıldızı olmazki....Mesela Brezilya - San Marino ile oynuyor. Ve Brezilya muteşem bi gol attı Jenerik golu gibi bişey...Adamlar yok bu gol zayıf takıma atıldı bunu güzel gol saymayalım diye bir durum oluyormu ? Valla ben hiç duymadım
onun için yıldız olayı olursa saçma olur. Maç içindeki gol goldur..:D