Orjinal Mesajı Yazan: 05emre
antrenmanda attığımız frikikler sayılıyo mu?
öle şey olurmu arkadaşım önemli olan onları maçta gerçekleştirmek
Yarışmaya katılan arkadaşlara başarılar dilerim :)
Keşke bende katılsaydım ama pes hata verince silmek zorunda kaldım 2-3 gün önce btun goller gitti.Olsaydı süper aşırtma atmıştı mondiye onla aday olurdum kesin:(