hile derken tekrar eskiyi yükleme olmaz.yani bu 2. load kullanılmamalı.tekrar tekrar yenene kdr oynarsan ne anlamı var?bunu fm 2005 te yapıodum.fm 2006 da yapmadım.kariyer o kdr parlak olmadı ama çok daha zevkli hale geldi oyun.
oyunun sırrı buymuş dmk ki.ama editörü boşuna yapmamışlar.onu da ii kullanmak grk.
ama onda da hile yapmamalısın.aynı şey olur.editörde ben güncelleme fln yapıom.
mesela tümerin en sevdii takımı (bjk)sildim.yoksa fb ye gelemio...kullanılan ayaklar fln ekledim...yani bu tip şeyler yapılmalı bence.benim gözümde bunlar hile sayılmaz :)aksine bunlarda oyunu gerçee yaklaştırıo