ümit karan ın yüzü kesinlikle olmalı.03 te yapmışlardı zaten.bayada güzel olmuştu.bu arada patch i yapan arkadaş alınmasın ama türkçe spikeri ben geçen sene hiç beğenmemiştim.pirlo derken çok acaip diyodu.ppphirrlo diye söylüyodu.tükürür gibi.o oyundan kaynaklanabilir ama bazı yerleri yanlış söylüyodu.mesela adam çok sert bi şut attı kaleci parmaklarının ucuyla çıkardı.spiker kaleci için çok kolay bir top diyodu.bazen de tersi oluyodu.internet cafede oynarken vardı orda duydum ve pc me indirmemiştim.bu sene daha iyi olur inşallah.yine de teşekkür o arkadaşa.uğraşmış yapmış.