Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905
evet arkadaşlar benim en çok merak ettiğim konulardan biri türk takımlarındaki oyunculara daha çok özel face yapılacak mı? kısaca tahminler yapalım..
önce gs:
heinze takımda kalması halinde world cupta facesi olduğu için 2007de de olur..
gravesen,ze roberto gelmeleri halinde faceleri var zaten..
maniche dünya kupasındaki performansına göre face yapılması gerekir bence..
takımdaki oyunculardan iliçin facesinin yapılmasını umarım..
necati süper ligdeki ve milli takımdaki performansına göre face yapılması gereken oyunculardan biri..
geçelim fb'ye:
alex performansı mütiş face yapılması lazım bir oyuncu..
öte yandan crespo,campell,emerson gibi isimlerin gelmesi halinde zaten faceleri var..
bu tahminleri göz önünde bulundurursak gsde heinze göderilip 2 yabancı alınırsa ve necatinin facesi yapılırsa toplam 6 face olur..(tabi bu tahmin sadece)
fbde 2 yabancı kontenjanı var transferler gerçekleşirse ve alexin facesi yapılırsa toplam 7 face oluyor...
sizlerden de yorumları beklerim...