arkadaşım keşke bilengoker arkadaşımın bana verdiği resimi silmeseydim de gösterseydim sana forumda kocaman WİNNİNG ELEVEN 10 PS2 DVD yazıyo altta da JAPONYA DA ../../2006 (TAM HATIRLAMIYORUM) TARİHİNDE ÇIKMIŞTIR. yazıyo altta da senn bize verdiğin linklerin aynısı ve aynı şifre var resmi iice inceledim inan senden çok ben isterdim pc olmasını ama diil yanlış anlaşılma olmuş heralde arkadaşın yanlışlıkla pc için anlamış olabilir ayrıca eğer kendi pc sinde oynayabiliyorsa resim atsında görelim...