BaHaBaBa_ Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Kıyamet alameti abi bu yaratık. Kuranda yazıyordu ecişle bücüş diye :) o sölediğin bu tipte değil ve ismi de ecişle bücüş diil yecüc ile mecüc. onlar da insan şeklindeler yani.aslında kıyametle ilgili bi konu açsak:)
MoonLord bende gece TVden izledim merakım yüzünden şimdi rüyama girer felan diye zorla uyudum girmedi :D görüntü hakkında Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Bu video fake değilse bende adam değilim.Çok basit hazırlamışlar.:D Gecenin 1:30'da gece görüşlü kamerayla mı dolaşır insan.. :D katılıyorum zifiri karanlıkta adamlar ne aryıorlar (avcılarmış güya) önünü göremiyorlar + kamerayla adam çekim yapıyor lan önünü göremiyorsun karanlık mı çekiyon napıyon
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: MoonLord bende gece TVden izledim merakım yüzünden şimdi rüyama girer felan diye zorla uyudum girmedi :D görüntü hakkında Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Bu video fake değilse bende adam değilim.Çok basit hazırlamışlar.:D Gecenin 1:30'da gece görüşlü kamerayla mı dolaşır insan.. :D katılıyorum zifiri karanlıkta adamlar ne aryıorlar (avcılarmış güya) önünü göremiyorlar + kamerayla adam çekim yapıyor lan önünü göremiyorsun karanlık mı çekiyon napıyon Gece görüşlü kamerayla gece dolaşılır,sabah kullanmanın bir anlamı yok :)
Cesc Lan hiçte korkunç deilmiş, bende bişey sanmıştım. Kesin kendileri yapmışlar, filmlerde olduğu gibi.. EDIT: Bide yorumları da okuyun, güzelleri var:) Ama 300 yorum var:D
MoonLord Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: MoonLord bende gece TVden izledim merakım yüzünden şimdi rüyama girer felan diye zorla uyudum girmedi :D görüntü hakkında Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Bu video fake değilse bende adam değilim.Çok basit hazırlamışlar.:D Gecenin 1:30'da gece görüşlü kamerayla mı dolaşır insan.. :D katılıyorum zifiri karanlıkta adamlar ne aryıorlar (avcılarmış güya) önünü göremiyorlar + kamerayla adam çekim yapıyor lan önünü göremiyorsun karanlık mı çekiyon napıyon Gece görüşlü kamerayla gece dolaşılır,sabah kullanmanın bir anlamı yok :) ben kameranın özelliğini demiyorum şahsen önümü zor görebildiğim bi yerde kameraya çekim yapmam
Necaty Ya arkadaşlar saçma sapan şeylere inanıp zaman ayıracağımıza işimize baksak daha faydalı olur vidyoyu izlemedim ama garanti saçma sapan bişeydir yine..
KalkVeSavas birincisi o görüntüdeki yaratık sadece kurulmuş oyucak gibi başını çeviriyor,gövdesi ne kaçıyor ne hareket ediyor.Uyduruk gibi geldi bana.