LuNaT1C http://haber.mynet.com/detail_news/?mainPage=1&which=center&ref=haberHome&id=X1151364029734&date=27Haziran2006 arkadaşlar adrese girdiğiniz zaman başlığın yanında izle seçeneği var videoyu izleyebilirsiniz.Ben videoyu izleyince korktum:D
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm kedidir kedi :D:D:D:D:D:D ya yok inanmıyorum cin olsa görünmüyor, in nedir :D:D:D:D hosastır hosas ( anladın sen anladın) ;) ------------- iiki bizimkilerden biri görmemiş kesin taşlardılar :)
KocumVolkan ya ben videoyu izleyemiyorum, ie den girincede hata veriyor bir yere upload edemezmisiniz?
03Gs1905 Bu video fake değilse bende adam değilim.Çok basit hazırlamışlar.:D Gecenin 1:30'da gece görüşlü kamerayla mı dolaşır insan.. :D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Bu video fake değilse bende adam değilim.Çok basit hazırlamışlar.:D Gecenin 1:30'da gece görüşlü kamerayla mı dolaşır insan.. :D :D Ben böyle basit şeyleri izlemem:D:D (Korktum demiyorum da:D) Ama gece 2.30'da izlersem sabaha kadar uyuyamam, hak verin bana
ŞANLI_ Haketten bu tip görüntülerden korkup uyuyamayan var mı ? ya da yatağını ıslatan ? :D yuh yaa sakın var demein :)
BaHaBaBa_ Ben izleyemedim ya ekran masmawi oldu yazılar falan çıktı:) Sonra yeniden başlattım windows çok önemli bir hatadan kurtuldu dedi:) acep bilgisayarıma cin mi girdi:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Haketten bu tip görüntülerden korkup uyuyamayan var mı ? ya da yatağını ıslatan ? :D yuh yaa sakın var demein :) Ben izlemedim ki, yani görüntülerin nasıl olduğunu biliyorum. Ve onları esprisine yazmıştım. ;)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: cracks bu adam kendinden başkasını düşünmükoi(üstteki adam):o saçma sapan işe ben hiçbişe anlamaım:D bak volkanım hosas demiş hamit.. hosasın suratını gördünüz işte böyle bi şe :D:D:D:D:D