İlk maçta henüz 2.dk gol atmama rağmen ardarda 3 gol yedim ve maç 3-1 bitti.
Bunda ss yok gözünüzde canlandırın işte:D
İkinci maçta gene erken gelen karşılıklı iki golden sonra maç uzun süre golsuz devam etti ve maç böle bitti.1-1

Güzel maçlar için Emre abi'ye teşekkür ediyorum
Edit:Masaüstündeki untitled ile belgelerimdeki karışmış:D.İlkinin ss'side yok:)