Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
Ya insana daha çok koyar kendi yaptığı taktiğe yenilmez. :D
Bencede yani,bunun bi önlemide yok vala kendi yolladı tatkiğini :D
Bu arada zaferimi yasini yenerek deam ettiriorum :O:O:O:P:cool:[ hay allah ss çekmeyi unutmuşm :D maç 3-2 Benim üstünlüğümle sona erdi gene son dakkada Kaka sahneye çıktı ;) yasini teprik ediorum :)
Not: Maç Tekliflerine sonsuz açığım :P