Abicim, abilerim valla sizi bilmem ama managerzone beni daha fazla sardı yani ben maçları 3D izlememe veya özel kupalar katılmam zorunlu deil (zaten o kadar çok arkadaşım var ki managerzone'da haftada 10 maç yapıyorum kupaya gerek yok.A pardon hattrick'te haftada sadece 1 maç oluyomuş :) ), zorunlu olsa bile hattrick'de istersen milyoner ol 3d izleyemiyosun. He bi de gülgüğünüz paralı die laf ettiğiniz fiyat MAKSİMUM aylık 7 € o da lig falan kurabilmenizi sağlıyo! 3D için 3 veya 5€'luk seçenekler yeterli.