Orjinal Mesajı Yazan: emre_fb_58
Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_Claw
Bu oyunda herşey parayla:confused: !(gerçek para)
Hem herşey parayla değil sadece 3d maç izlemek ve kupaya katılmak parayla.
Anlamadım:D:D:D Demek bunun grafikleri HT den daha iyiydi!!!Parayla demek :D:D:D:D
çok güldüm buna işte para verceksem gider fıstık gibi FM oynarım!!!!!
Niye para veriyim ki!!!!Ayrıca HT de herşey bedava!!!!